Reklamační řád

Přestože se řídíme přísnými interními předpisy a systémem dvojí kontroly kvality u každé objednávky, je možné, že budete muset náš produkt reklamovat.

Jak reklamovat tisk nebo vazbu?

Pokud chcete reklamovat tisk nebo vazbu, napište nám prosím e-mail na adresu: info@vazby-online.cz. Do předmětu e-mailu napište "REKLAMACE" a číslo Vaší objednávky.

Do popisu e-mailu nám napište podrobný popis, proč chcete tisk nebo vazbu reklamovat a jako přílohu e-mailu nám přiložte fotografie vady, kterou chcete reklamovat.

Pokud uznáme, že se opravdu jedná o výrobní vadu, obratem Vám zašleme kód pro zpětné podání zásilky do výdejní sítě Zásilkovny. Vazby prosím zabalte do původního obalu, aby nedošlo k jejich poškození při přepravě.

Reklamace řešíme obratem

Ihned po doručení reklamované vazby zahájíme opravu vady. V 99% případech odesíláme opravenou vazbu v ten samý den, kdy byla vazba k nám doručena.

Co nelze reklamovat

❌ Tiskové chyby, které jsou obsaženy v tiskovém souboru

❌ Parametry tisku nebo vazby, pakliže jste je špatně zvolili v objednávkovém procesu

❌ Termín doručení, pokud se jedná o chybu třetí strany

 

 

zasielkovana-vrat